söndag 25 mars 2012

Nu håller jag lite helg...

Godkväll!..
Nu håller jag lite helg, men bara tills kl 16.00 imorgon eftermiddag/kväll..
Har jobbat till 16.15 i helgen och ska jobba kväll imorgon och sedan 12-16 på Tisdag innan jag äntligen får vara ledig en dag :)

När jag kom hem hade min fina man städat lite och bara en liten stund senare kom Filippa och Chanel hit för att fira våffeldagen med lite våfflor.
Alltid lika trevligt att ha de här <3

Ikväll fick Chanel äntligen sin efterlängtade potta som jag och sambon köpt till henne som en liten present..
Hon bara ÄLSKA den och skulle springa naken här hemma för att lätt kunna sätta sig på den..
Hon stortrivdes på pottan och hämtade tillochmed ut tidningar så hon kunde "läsa" Kalle Anka medans hon satt där :)


Hur har er dag varit?
Lika solig som min förhoppningsvis då man kunnat gå utan jacka här idag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar