lördag 24 mars 2012

Gårdagen:)

Kom på att jag glömde skriva om gårdagen..
Somna vid 21-tiden...

Vid 11-tiden Igår mötte jag upp Filippa och Chanel, vi gjorde lite ärande i stan och sedan begav vi oss till en lekplats där Chanel fick leka av sig..
Vid 14-tiden gick vi för att äta lunch och därefter gick vi hem på vars sitt håll :)

Min kväll bestod sedan av att småstäda och småplocka..
21,30 kom min fina älskling hem och j givetvis vakna jag till och låg vaken i sängen till 00.15 innan jag kunde somna om igen :(

Nu sitter jag och äter lite frukost, lätt går det inte idag då jag mår lite illa :/
Ska snart göra mig klar och cykla till jobb..
Vi hörs efter 16.15 :)

Ha en super trevlig lördag och berätta gärna vad för skoj ni ska hitta på med idag ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar