måndag 20 februari 2012

Flytt på jobb..

Godkväll!..
Idag ringde klockan 7.00 och det var dags att dra sig till jobb för att hjälpa till med flytten.
Vi har fått nya och fräschare lokaler/rum, samt delat vår grupp då den var så stor.
Finns både fördelar och nackdelar med detta givetvis men jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla ihop iallafall.

När klockan var 14.30 kände jag mig ganska mätt på det och drog mig hemåt. Vi var färdiga för dagen så det gjorde inget!..

Sedan jag kommit hem har jag plockat undan lite, varit ute med hund, packat upp tvätten sedan igår samt påbörjat maten som idag blir Lax, potatis och citronsås!..

Nu väntar jag på att maten ska bli färdig och att mannen i huset ska komma hem..
<3

Berätta gärna hur er dag har varit. 
Intressant att få veta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar