fredag 6 januari 2012

120106

God kväll mina fina läsare!

Förlåt för dålig uppdatering! Jobba till 16.00 och därefter har vi lagat mat, tittat tv och nyss

sett en film på 2 timmar!


Till frukost idag var jag helt ur balans, mådde inget bra och mådde lite illa så jag tog faktiskt en hemmabakad

bulle till frukost! Har inget dåligt samvete och det är huvudsaken tycker jag!


På Bullen hade jag lite smör och en skiva ost! Till detta drack jag vatten!


Till kvällsmat ikväll gjorde vi en bacon/ostpaj och till detta servera vi broccoli;)


Recept på detta kommer imorgon då jag förhoppningsvis mår lite bättre!!


Har åkt på en sådan migrän och haft det sedan igårkväll!

Nej nu är det dags för mig att släcka ögonen och sova!


Jobb imorgon igen 7-13!


Ha en super kväll

Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar