lördag 20 april 2013

Sjuk...

8.30 vakna jag imorse och mådde skit! Illamående och en konstig ond känsla i överdelen utav magen! Tog medicin för magen och en smärtlindrande innan jag lyckades somna om!
Vakna 11.30 o mådde bra, skönt tänkte jag och eftersom solen var framme så passade vi på att äta frukost ute och sätta upp parasollet vi köpt!
Efter bara 1 timmes tid var skitet tillbaka och de var bara för mig att inse att jag aldrig skulle fixa att jobba ikväll så fick bli ett samtal till jobb :/
Sedan dess har jag försökt äta lite och sova!
Min älskade har varit i affären och handlat till mig , så nu sitter jag i soffan nyvaken med blåbärssoppa och lite godisnappar o ser kung fu panda på kanal 5:)

Får hoppas jag mår bättre imorgon då de är jobb igen!

Trevlig lördag på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar