lördag 3 november 2012

Ojsan då...

Här har vi helt glömt bort bloggen..
Har varit en hel del med jobb osv nu senaste veckorna så jag har knappt vetat vart jag varit någonstans.

I onsdags blev det en liten paus och bilen styrde upp mot Ullared, jag hämta upp mamma och lillbrossan vid 4.30, sedan storebror i Malmö en stund efter.
Kan tillägga att det var första gången för både storebror och lillebror, men det gick bra ändå.. De handla minst lika mycket som en annan ;)
Påvägen hem fråga vi de vad de tyckte, och de var helt OK men folk borde lära sig högerregeln tyckte min kära storebroder.. Inte alltid lätt!..
Denna omgång blev hyfsad billig för min del, då jag mest var ute efter skidkläder till vår resa, julklappar till barnen och lite smått!..
Bilder på lite av inköpen kommer i ett senare inlägg då jag inte hunnit ta foto på allt :)

Ikväll ska vi på kalas i Helsingborg då världens bästa svärmor fyller år- Grattis Grattis!

- nej detta var allt för mig denna gång. Vi hörs och ses igen
Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar