måndag 27 augusti 2012

Min mage...

Under någon veckas tid har min mage inte varit på topp..
Har mått illa och varit allmänt konstig, men såfort jag tagit en tablett på morgonen så har det lugnat ner sig i någon timme..
Allra värst är det på kvällarna med illamåendet, då tabletten förmodligen slutat värka..
För ca 2 år sedan fick jag veta att jag hade någon infektion/magsår på tolvfingertarmen och sedan dess har den spökat lite då och då..
Mina tabletter har jag för att ta vid behov på morgonen och nu är det mina bästa vänner.
Vissa dagar vill jag bara ligga ner och sova så jag slipper illamåendet..
Tycker det känns tråkigt när det går ut över mitt arbete, då jag i Fredags för första gången pga magsåret fick stanna hemma.
Efter 4 dagar ledigt är det idag dags för att åter gå till jobb.. Är väldigt tacksam för att jag börjar med 2 kvällar (lugnare på kvällarna), så kroppen hinner återställa sig..

Därav dålig uppdatering senaste veckorna, har mest legat hemma i soffan/sängen när jag inte jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar