torsdag 14 juni 2012

Vilken dag....

Halvstressig dag på jobb, men lyckades ändå..
Kom hem, skulle vara duktig och klippa klorna på Aladdin och givetvis råkar jag komma till så att det börjar störtblöda.. Stackars stackars Aladdin, och stackars mig som fick värsta paniken.. Hatar när sådant händer<3
När jag sedan skulle vara duktig igen och starta diskmaskinen så börja den pipa och blinka en massa så jag slog av strömmen och väntade ett tag innan jag testade igen.. På femte försöket gick maskinen igång och efter ytterligare ca 20 min börjar den pipa och lysa igen.. Va f*n.. Öppnar och då har det blivit översvämning i maskinen.. (JAG GER UPP).. Så nu ikväll har jag kämpat med det samt påbörjat all disk som stod i maskinen..

Kl är snart 21 och jag har fortfarande en hel del disk kvar samt dammning, dammsugning och torkning utav golv kvar.. Hmm undra hur länge jag kommer få vara uppe ikväll.
Som tur är börjar jag inte förrän 10.00 imorgon.. Jippiiee :)


Nej, detta var min tråkiga dag..
Hoppas innerligt att ni haft en bättre dag <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar