torsdag 7 juni 2012

Helt slut..

Varit en lång dag som bestått av student-firande, radhus-tittande, operation, middag, poliskontroll, dukning och duschning utav barn samt tvättning utav bil..

Börja dagen med att köra till Sjöbo för att ta emot min lillebror som gick ut där idag, därefter körde vi hem och titta på ett radhus som min mamma ska flytta till den 1/9 :)..
15.30 befann jag och syster oss på vårdcentralen för att göra en liten operation på syster.. Hon hade någon slags "böld" där bak i huvudet som skulle tas bort..
När operationen var färdig körde vi till Willys för att handla kvällsmat, därefter hem till mamma för att fixa till maten för att sedan hjälpa till och duka inför imorgon när lillebror tar studenten igen :)

Påvägen till mamma stoppa polisen mig för att kolla nykterhet och körkort- såklart klara jag mig galant och fick komplimang för att jag var så fin idag :)
Vid 20-tiden var det dags att bege sig hemåt och eftersom syster opererat sig och hennes man inte var hemma så hjälpte jag till att duscha barnen och sa godnatt till dem <3
När allt var klart hämta jag upp storebror och mamma som följde med mig och tvätta/tanka bilen :)

Nu ligger jag i sängen och är här slut.. Hur ska jag orka en sådan här dag till ?:0

Här kommer lite bilder (ursäkta storleken)

1 kommentar:

  1. Då va Nellies bild klar tills hon tar studenten :-) /emil

    SvaraRadera