fredag 22 juni 2012

Glad midsommar..

Glad midsommar på er..
Hoppas ni haft en underbar dag..

Min dag börja tyvärr inte så bra då jag skulle köra ut från vårt dumma garage och råka komma för nära väggen och skrapa bilen..
Fan fan fan. En repa på höger bakdörr men lite värre över höger bakdäck.. Kommer att kosta oss minst självrisken som är på ca 4000:-... (jävligt perfekt nu när vi har semester och allt)..
Lär bli en lite mindre trevlig semester för oss som förmodligen kommer att få spenderas hemma..
Att lämna in bilen kommer också att ta sin lilla tid..
Aja, gjort är gjort och i framtiden ska vara extra försiktig när jag kör ut därifrån :/..
Fick ringa med tårarna på kinden till min älskade sambo som blev lite mindre glad på mig :(..
(nu har han dock lugnat sig)..

Kvällen har varit helt underbar.. Min mamma, svåger och barnen har varit här och ätit gott.. De körde hem ca 22.20.. En mycket trevlig kväll med en liten Nellie som kan charma oss alla <3
Hon fick nämligen för sig att jag och hon b.la skulle åka båt.. Ja, varför inte :)

Några bilder blev där dock inte då vi hade fullt upp:)
Här kommer en på min klädsel idag med nya klänningen från h&m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar