måndag 21 maj 2012

Min dag...

Nu ska jag avslöja för er vad jag hittat på idag..
Jag var på en introduktion/utbildning inför ett eventuellt nytt jobb.
Efter bara 40 min ca kände jag att det inte var något för mig och lönen var nästan hälften i timmen än vad jag har idag, så jag tackade snällt för mig och gick därifrån.

När jag ändå var i Malmö tog jag mig en liten tur in i några affärer på gågatan innan jag tog tåget hem och mötte upp Pauline för en fika och lite fönstershopping i stan..
Fanns ju ingenting som jag fastna för :/

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och njuter av att solen fortfarande är uppe.
Det har varit en helt underbar dag med sol och värme :)

Hur har er dag varit?

1 kommentar:

  1. Spännande med nytt jobb, trist att det inte kändes bra och blev något av det! Men bättre lycka nästa gång! ;)

    SvaraRadera