fredag 4 maj 2012

Godnatt...

Nu säger jag godnatt..

Började dagen med att följa med mamma, mormor och morfar ut för att beställa mat till min lillebrors student.. Därefter körde jag, mamma och Fabian (min systers mellanbarn) till Willys för att handla..
Vi gjorde även ett stopp på Coop för att köpa jordgubbar :)
Påvägen ut från affären slinker Fabian ut något i stil "vi har stjälit dessa jordgubbar".. Vilken unge <3
När vi lämnat av mamma så åt vi lite lunch och slappa..

Ikväll har vi bara tagit det lugnt.. Blev fondue till middag <3 Nu ligger jag i sängen och ska sova..
Klockan ringer 03.00..
Ullared- here we Come ;)

Sov sött..

1 kommentar:

  1. Hej, tänkte tipsa runt lite om min pågående tävling på bloggen!
    Tävlingen passar den som har barn eller känner något barn.
    Tävlingsreglerna är enkla och det man kan vinna är ett ekologiskt träklosshus från Happy Eco! Värde va 250:-.
    Tävlingen hittas här: http://aggehh.blogg.se/2012/april/vinn-handmalade-lekklossar.html

    SvaraRadera