söndag 27 maj 2012

Bula i huvudet...

Som rubriken säger så har jag fått en bula i huvudet..
Nästan precis där hårfästet börjar...
Skulle plocka in varor i kylskåpet samtidigt som en låda med kräftor råkar trilla ner på golvet och kladdar till det. Hämtar papper för att torka upp det och när jag reser mig upp är dörren till kylskåpet där.. Blev en rejäl smäll :/
Nu är jag öm och har fått en liten bula som sagt..
Aj aj aj..

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och få min skönhetssömn.
Dags för jobb imorgon, och därefter kör jag och mamma till Tomelilla för att fixa till håret lite. (Jag ska tunna ut mitt)
Därefter kör vi direkt och hämtar upp hjärtat och vidare för att lämna in vår saab och hämta ut vår Audi :)

Ska nog försöka ge mig ut till slingan imorgonkväll också en runda.. Länge sedan jag träna nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar