tisdag 10 april 2012

Våran Påsk :)

Som ni säkert märkt så har bloggen tagit en liten Påsk-Paus men nu är jag tillbaka :)

På Långfredagen blev det Helsingborg men varken någon shopping eller äta ute, utan vi tog mat med oss hem till svärmor och åt där istället innan vi körde ner och titta på mannens lillebror :)

På självaste Påskafton började vi dagen med lite sovmorgon och sedan lämna hjärtat av mig och mamma på Willys så vi kunde handla lite medan han hjälp var ute och sprang i självaste snöstormen :)
Väl hemma åt vi frukost, sedan var det dags för mig att göra mig iordning för att gå till mamma och förbereda Påsktårtan :)
Vi hade en jätte trevlig Påskafton med min familj :)

Påskdagen började redan 06.00 för mig då det var dags för jobb till 13.00. Därefter blev det en liten tupplur innan vi körde vidare till Helsingborg för att fira påsk med hjärtats familj <3 Trevligt trevligt..

Igår annandag påsk började dagen lika tidigt med jobb.. När jag kom hem vid 13-tiden tog vi det lite lugnt.. Fixa lite kvällsmat osv..
Senare på kvällen bjöd hjärtat mig på bio, alltid lika mysigt <3
Filmen vi såg hette wrath of the titans ;)En 3D film som var helt ok :)

3 kommentarer:

  1. Skönt med en paus då o då.
    Härliga bilder

    SvaraRadera
  2. Ja precis. Jodå vi har haft en lugn o mysig påsk
    utan massa farande hit & dit.
    kram

    SvaraRadera
  3. hej och hopp, härlig blogg =) jätte fina bilder. Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera