onsdag 25 april 2012

Denna dagen...

Än har här inte hänt mycket..
Har varit en skit dag helt enkelt...
Många tankar som dyker upp, några tårar osv...
Fråga mig inte varför, för jag vet knappt själv..
Känner mig så trött och ensam på något vis..

Jag och min sambo har bestämt att vänta med barn, men som alla vet så älskar jag barn och skulle inte bli ledsen över att slippa denna väntan, men för hans skull väntar jag.. Vill att båda ska vilja..
Men en större del av mina vänner (nästan alla) har barn och verkar inte riktigt tycka att jag är lika rolig längre eftersom jag inte har barn eller något gemensamt med dem längre..
Det är trist, för man känner sig så ensam på något vis..
Jag får nästan dagligen höra frågan om vi inte ska skaffa barn snart osv, och det är väl aldrig roligt att höra för någon som egentligen vill men som väntar på rätt tillfälle.
I stort sätt alla bloggar jag läser, så handlar de om barn osv.. Men det är ju mitt intresse så det är inte konstigt jag läser dem..

Nej inget glatt inlägg detta..
Kan bero på vädret också att jag känner som jag gör idag..

Hoppas ni mina läsare har en bättre dag :)

1 kommentar:

  1. Åh vännen....
    Det där med att skaffa barn när, var & hur....det är aldrig lätt.
    Jag har precis som du gått igenom det där, jag ville men inte sambon.
    Han hade två barn när vi träffades & kände sig inte redo för ett barn till på väldigt lång tid.
    Men efter några år växte känslan fram att det var dags...men det blir inte fler barn än ett & det får jag acceptera & har faktiskt gjort det nu, men det tog sin lilla tid & det har varit många tårar.

    Många kramar

    SvaraRadera