onsdag 14 mars 2012

Underbara dag :)

Dagen har varit helt underbar..

Började dagen med 1 timmes träning på gymmet med mannen min..
Fy för vilket träningspass det var.. Hade så ont i armar och ben när jag kom hem!..

Vid 12-tiden mötte jag upp fina Filippa och Chanel för lite lunch och lekplatslek.. Slutade med att vi var ute i 4 timmar, vilket var helt underbart eftersom solen sken..

Inte mycket har hänt sedan jag kom hem, varit ute med hunden och ätit kvällsmat.
Mannen min är iväg med jobb och vet inte riktigt när han kommer hem men snart hoppas jag <3

Hur har ni spenderat er dag?
<3

3 kommentarer:

  1. Det har verkligen varit ett underbart vårväder idag!!
    Här har vi också spenderat största delen av dagen ute:-)

    SvaraRadera
  2. låter som en härlig dag!! Så underbart vår väder.
    Har oxå varit ute lite idag. Underbart man börjar ju faktiskt få hopp om våren ! =)

    SvaraRadera
  3. Har varit jätte härligt väder här med men tyvärr har jag spenderat dagen inomhus med en filt och skolböckerna :(

    SvaraRadera