måndag 27 februari 2012

Min underbara helg -24-26/2-12

Godkväll..
Här kommer en liten snutt om vad jag/vi har sysslat med i helgen.

Fredags:
Började dagen på gymmet med min sambo, snabbt hem och duscha av mig, ut med hunden och sedan hämtade jag upp systers pojkar för att senare möta upp Johanna och Albin i Sjöbo för att köra till Hörby-badet..
Hade en härlig dag på badet och pojkarna älskade det.. <3

Lördags:

Efter en lång sovmorgon hämtade jag upp mamma vid lunch-tid för att köra och köpa slang till min cykel så jag äntligen kan börja använda den.. Vidare till mormor och morfar för lite fika..
På kvällen vid 18-tiden befann vi oss hos min syster för att ha lite lördagsmys med mat, melodifestivalen och lite kortspel.. Alltid lika skoj!..

Söndags:
Även denna dag låg vi kvar i sängen länge och mös. Vid 13-tiden mötte jag upp mamma och hennes väninna för att köra vidare till IKEA.. Hade så tråkigt och var sugen på IKEA..
Blev köpt lite krukor, ljus, batteri osv.. Var även inne på Plantagen för att handla hem två fina hjärtblommor..
Mamman min handla en hel del, både ett STORT matbord och en hylla..
Hemma igen vid 19-tiden och därefter stupade jag nästan isäng direkt..

Har varit en lång men ledig helg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar