lördag 21 januari 2012

Vilken dag!...

Idag har jag haft en tråkig dag...
Varit så grymt trött att jag bara orkat legat på soffan/sängen idag... Som tur är har där varit något på tv hela tiden som hållt mig sysselsatt.. Vet inte riktigt om jag ska vara vaken en stund till eller gå och lägga mig..
En del av min kropp säger åt mig att gå och lägga mig, men den andra delen säger åt mig att stanna uppe en stund till så jag inte vaknar så tidigt imorgon!..

Igår somna vi ganska tidigt,vilket resulterade i att jag vakna 04 inatt och låg vaken i ca 2 timmar innan jag äntligen lyckades somna om..
Vill inte ha det så inatt också!..
Imorgon är det söndag och dagen kommer bestå utav tvättning och städning!..
Är även vägnings-dag men hoppas inte för mycket imed jag haft en jobbig vecka!. Nöjer mig med vad som, bara det är minus på vågen!..

Gud vad jag älskar min underbara, fina sambo <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar