onsdag 18 januari 2012

Utmaning av Paula!

Blev utmanad av Paula att göra detta, så varsågoda och läs.. :)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan gick jag i sjätte klass på östra skolan och umgicks alltid med Johanna, Matilda, Janni och Stina. Och en massa killar såklart!..
Tränade gymnastik 2 dagar i veckan och var mycket ute på tävlingar!.
På helgerna var det disco som gällde, både på backa skolan och på svarte skolan... Någon ny kille hade man alltid på gång också, det var ju inne då ;)


Vad gjorde du för 1 år sedan?
För 1 år sedan tog jag äntligen tag i mitt arbetsliv och vågade äntligen säga upp mig efter 2 år på jobbet. Började i hemtjänsten här i Ystad och trivs än väldigt bra.
Vi sålde även vår tvåa i Tomelilla och gick med stor vinst. I samband med försäljningen hittade vi en fin och underbar tvåa i centrala Ystad där vi bor idag. Höll även på med mitt körkort som jag aldrig trodde jag skulle få.

Fem snacks du gillar:
Choklad
Popcorn
Chips
Nappar
Ostbågar

Fem sånger du kan hela texten till:
Perikles- Var ska vi sova inatt
Chris Medina- What are words
Ronan Keating- When you say nothing at all

Westlife - Against All Odds (feat. Mariah Carey)
Sonja Aldén - Du Är Allt


Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
Hjälpt familj, vänner, anhöriga med deras skulder
Köpt och renoverat vårt drömhus
Köpt nya bilar
Åkt på semester
Köpt nya kläder


Fem dåliga vanor:
Äter en massa skit
Är för lat
Plockar inte undan efter mig direkt
Kollar alltid mobilen innan jag somnar och direkt när jag vaknar
Rör mig för lite

Fem saker du gillar att göra:
Mysa med min sambo, hund, familj och vänner
Fika
Sova
Äta godis
Blogga


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Magtröja
Förkorta byxor
För tighta kläder
Höga klackarskor
Genomskinliga kläder

Fem favoritleksaker:
Patrik *thihi*
Datorn
TV:n
Bloggen
Hunden

Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Filippa Brogren
Anna Persson
Jacqueline Montel Svanqvist
Olivia Nevelin
Johanna Andersson
My Boman
Lina Nyberg
Sarah Andersson
Emma (-Johanna) Olsson
Alexandra Hansson

1 kommentar: