tisdag 31 januari 2012

Det här med lchf!

Har inte riktigt förklarat för alla ang detta med lchf !
Jag gav det en andra chans och det gick bra för mig med viktnedgången men kände ganska snabbt att livsstilen inte var något som jag skulle kunna leva med! Tyvärr !
Nu har jag gett dieten två chanser och fler blir det inte !

Nu försöker jag bara att äta mindre skit och röra på mig mer! Det får ta den tid det tar helt enkelt ! Trist men sant!
Även sambon min tröttna på att leva med lchf och vi skulle ju göra detta tsm! Nu kör vi på mindre socker bara (;
Önskar er alla lycka till med era viktnedgångar!

Givetvis kommer jag att fortsätta blogga här (;
Vill ni att jag lägger ut lchf-recept så säg ifrån så gör jag givetvis det (:

Nu ligger jag i sängen och läser en Irene huss bok (; sjukt bra böcker!
Blir snart att släcka ögonen för lite jobb imorgon 11-16 väntas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar