måndag 16 januari 2012

12011-5km i slingan!

God kväll mina fina läsare!

Har haft några trötta dagar nu då bloggen legat lite åt sidan!..
Idag jobbade jag till 13.00, därefter hämtade jag upp mamma för att köra till slingan och ta oss en sväng..
Vi valde 5 km och med min GPS (en app) följde vi det hela. Till vår förvåning så visade GPS:en att 5 km spåret egentligen är en sträcka på 5.7 km..
Vi kände oss JÄTTEduktiga!.

Igår var jag ute och promenerade två gånger.. Först en gång på morgonen och sedan en gång på kvällen!.. Sträckan sammanlagt blev ca 7 km..
Himla skönt att ta sig en tur..

Imorse kände jag mig inte lika svullen i magen så för skoj skull ställde jag mig på vågen.. Till min förvåning hade jag gått ner ytterligare 0.3 kg och det betyder mycket för mig!..
Nu väger jag 61.6kg!. (Bara 8.6 kg kvar till min målvikt)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar